Tylko jedenastu chętnych do metki Made in Elbląg



2014-07-05 08:00:00(ost. akt: 2014-07-04 09:19:20)
Logotyp Made in Elbląg

Logotyp Made in Elbląg

Autor zdjęcia: arch. UM w Elblągu

Zaledwie jedenastu przedsiębiorców chciałoby, aby na ich produktach widniało logo "Made in Elbląg". Tyle bowiem zgłoszeń wpłynęło na ogłoszony przez ratusz półtorej roku temu konkurs, który ma wyłonić najlepsze elbląskie produkty i usługi.


W konkursie mogli brać udział przedsiębiorcy, których firma ma siedzibę lub filię na terenie naszego miasta i tutaj powstaje produkt lub usługa, które zgłaszają. Nagrody mają być przyznane w dwóch kategoriach. Pierwsza to "start up"- dla tych, którzy prowadzą działalność krócej niż rok. W kategorii drugiej nagrodzeni zostaną przedsiębiorcy, którzy są na rynku dłużej niż 12 miesięcy.

Mimo, że termin zgłoszeń przedłużano dwukrotnie, na konkurs wpłynęło niewiele, bo jedynie jedenaście zgłoszeń.



Na konkurs wpłynęły wnioski od firm: PROZAMECH Przedsiębiorstwo Modernizacji i Remontów Urządzeń Energetycznych, PPH HALEX (producent mebli), Idealmedia Sp. z o.o. ( reklama oraz projektowanie i produkcja oprogramowania), Studio TT (artystyczna pracownia jubilerska), LEM Sp. z o.o. ( producent elementów meblowych), PPHU ELI Import (galanteria skórzana), Technika Okienna S.A., Dom Brokerski NEGOCJATOR , „Wolność” Sp. z o.o. (producent słodyczy), Odwierty.eu (studnie głębinowe i pompy ciepła) i BIOGRADEX-Holding Sp. z o.o. (projektowanie obiektów ochrony środowiska).


— Zwycięzców poznamy podczas tegorocznego Święta Chleba. Wyłoni ich kapituła w skład której wejdą m.in: Sylwester Latkowski, redaktor naczelny „WPROST”, Juliusz Marek z Telewizji Elbląskiej, Zbigniew Walczyk, rektor PWSZ w Elblągu, Andrzej Stepnowski z Politechniki Gdańskiej — mówi Monika Borzdyńska, rzecznik prasowy prezydenta Elbląga.



Na zwycięzców, oprócz prawa posługiwania się znakiem i hasłem "Made in Elbląg" oraz statuetki i dyplomu czeka: wymienienie nazwy laureata w tekście zamieszczonym w polskiej edycji Newsweeka oraz w Pulsie Biznesu. Mogą oni również liczyć na promocję w miejskich publikacjach oraz w trakcie targów, spotkań lub wyjazdów, w których będą brali udział urzędnicy.


— Środki zaplanowane w budżecie na konkurs i promocję zwycięzców to 45 tys. złotych — mówiła podczas ogłaszania konkursu, Hanna Laska-Kleinschmidt, zastępca dyrektora biura prezydenta Elbląga.
daw

Źródło: Dziennik Elbląski

Komentarze (3) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. jacek #1433363 | 159.245.*.* 7 lip 2014 12:54

    Ideal Media i "Made in Elbląg" - jeśli komisja konkursowa ich wybierze to będzie masakra...

    odpowiedz na ten komentarz

  2. yaro #1433212 | 178.235.*.* 7 lip 2014 08:36

    Najlepszą osobą do marki "Made in Elbląg" jest Ryszard Rynkowski :)

    odpowiedz na ten komentarz

  3. ej #1432211 | 109.241.*.* 5 lip 2014 08:59

    myślałem, że chodzi o metkę-wędlinę. Aż mi ślinka pociekła - mniam - a tu zawód.

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz