Chwalimy elbląskich urzędników. Jest dobrze, nie ma co zmieniać

2014-08-10 13:23:01(ost. akt: 2014-08-10 13:24:08)

Autor zdjęcia: Ryszrad Biel

W czerwcu elbląski ratusz zapytał interesantów, czy są zadowoleni z jakości świadczonych im w urzędzie usług. Ankiety wypełniło ponad 220 respondentów.
— Klienci wysoko ocenili kompetencje pracowników, co potwierdzają wpisy z pochwałami dla imiennie wskazanych urzędników. Na dobrym poziomie wypadła też terminowość załatwianych spraw — zapewnia Monika Borzdyńska, rzecznik prasowy elbląskiego ratusza.

Na to, że jednak nie wszystko w urzędzie działa już na "szóstkę" wskazywały odpowiedzi na tzw. pytania otwarte o to, co jeszcze można byłoby w obsłudze interesantów zmienić. Oprócz sugestii ogólnych, takich jak: "krótsze terminy załatwiania spraw", czy "żeby szybciej urzędnicy pracowali", pojawiały się też życzenia bardziej konkretne. Prawie wszystkie dotyczyły referatu obsługi kierowców. Wpisy mówiły m.in. o potrzebie: likwidacji kolejek, stworzenia oddzielnego okienka dla firm i zatrudnienia w referacie większej liczby urzędników. Pojawił się też postulat stworzenia w urzędzie "alfabetu głosowego dla niewidomych". Najczęściej jednak respondenci odpowiadali: "jest dobrze, nie ma co zmieniać". gog

Źródło: Dziennik Elbląski

Komentarze (1) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. obywatel #1458448 | 83.11.*.* 11 sie 2014 04:02

    Może by tak godziny pracy wydłużyć, bo niektórzy to też pracują i chcieli by coś w urzędzie załatwić bez brania urlopu

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz