Pasażerowie nie owijają w bawełnę: „to skandal!”
2019-07-11 09:01:59(ost. akt: 2019-07-11 12:22:56)
Cierpliwość pasażerów korzystających z przewozów kolejowych z Elbląga się kończy. Chodzi o problem z kasami i gigantycznymi kolejkami. W tej sprawie władze miasta po raz kolejny podjęły interwencję.
— To przechodzi ludzkie pojęcie, to po prostu skandal! — nie kryją irytacji elbląscy pasażerowie, którzy nawet blisko godzinę muszą stać w kolejne do jedynej otwartej kasy biletowej na dworcu kolejowym. — Żeby chociaż informacja miała inne okienko, bo połowa z tych co przychodzi do kasy, pyta o pociąg na za miesiąc lub na wrzesień — irytuje się pani Katarzyna, nasza rozmówczyni. W efekcie ci, co mają za chwile pociąg, nie mają szans by zdążyć z jego zakupem, A u konduktora trzeba płacić o wiele więcej, niż w kasie.
Prezydent Elbląga Witold Wróblewski po raz kolejny interweniował w sprawie obsady kas na elbląskim dworcu kolejowym. Do Przewozów Regionalnych skierowane zostało pismo wskazujące na ten powracający problem.
— O otwarcie dodatkowej kasy dworcowej prezydent zwracał się w minionym roku także w okresie wakacyjnym — poinformował Łukasz Mierzejewski z Biura Prasowego Urzędu Miejskiego w Elblągu. — Wtedy problem udało się rozwiązać poprzez otwarcie drugiej kasy i ustawienie biletomatu w hali dworca. Problem pojawił ponownie po pierwszym kwartale tego roku, kiedy znów druga kasa pozostała bez obsady. Wówczas prezydent ponowił interwencję, a w związku z tym, że do chwili obecnej kasa jest zamknięta, na początku lipca po raz kolejny skierował pismo do Przewozów Regionalnych
„Reagując na otrzymywane sygnały, odnośnie poruszonego problemu, od mieszkańców nalegam na jak najszybsze i skuteczne kroki zmierzające do otwarcia drugiej kasy biletowej na dworcu w Elblągu. Jako podmioty świadczące usługi dla zaspokajania potrzeb mieszkańców jestem przekonany, że takie udogodnienie będzie nie tylko z korzyścią dla mieszkańców, ale również dla wizerunku spółki kolejowej” – podkreślił w swoim piśmie prezydent.
Do sprawy wrócimy.
Komentarze (5) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Zaloguj się lub wejdź przez
Jenot... #2761143 | 89.229.*.* 12 lip 2019 17:23
Miałem okazję korzystać z uprzejmości Pani kasjerki dwa tygodnie temu. Przychodzimy na dworzec godzinę przed odjazdem pociągu.Przed kasą 18 osób. Pani w kasie obsługuje kobietę - trwa to ok 10 minut od naszego przyjścia. Spoglądam na zegarek i dziwię się, że tak długo to trwa. Kolejna osoba 16 minut. Następna 12, kolejna 15. Podchodzę do okienka i grzecznie pytam się, dlaczego to tak długo trwa. Pani w okienku z kamienną twarzą odpowiada, jak chcę upić bilet to tam za ścianą jest biletomat. Idę za ścianę - awaria biletomatu. Wracam do okienka, nadal ta sama osoba pod okienkiem. Informuję Panią kasjerkę, że biletomat nie działa. Pani udaje, że nie słyszy. Ludzie wychodzą z kolejki i idą na perony. Wsiadamy do pociągu. U konduktora za bilet płacimy duuuuuuuuuuuużo drożej. CZY JEST TO CELOWE DZIAŁANIE PKP ? Zmieńcie "kasjerkę" bo takiego cyrku to nawet Bareja nie widział.
Ocena komentarza: warty uwagi (2) odpowiedz na ten komentarz
polska pisu #2760534 | 83.5.*.* 11 lip 2019 11:02
i wszystko jasne
odpowiedz na ten komentarz
kolo #2760521 | 83.15.*.* 11 lip 2019 10:25
robić nie ma komu i tyle. dali by normalnie zarobić , to 10 osób zgłosiłoby się
Ocena komentarza: warty uwagi (6) odpowiedz na ten komentarz
jerry #2760516 | 89.228.*.* 11 lip 2019 10:23
to i tak krótko bo w Wrocławiu na Głównym generalnie od zawsze to 2 godziny trzeba odstać w kolejce - pzdr
Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz
lyonas #2760487 | 88.156.*.* 11 lip 2019 09:53
mamy XXI wiek, bilet mozna kupic przez internet
odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)