Amatorsko do dzisiaj staram się dbać o kondycję fizyczną, która pomaga w utrzymaniu samodyscypliny i pozwala odreagować codzienne problemy — mówi Wiesław Sznaza, prezes Społem Powszechnej Spółdzielni Spożywców w Elblągu, która pomagała nam w organizacji plebiscytu na 10 Najpopularniejszych Sportowców Ziemi Elbląskiej i Braniewskiej 2012 roku.
— Spółdzielnia Społem PSS słynie z tego, że wspiera elbląskich sportowców m.in. piłkarki ręczne Startu Elbląg, ciężarowców UKS Meyer... Która dyscyplina jest Panu szczególnie bliska?
— Sport zawsze mi towarzyszył w życiu. Amatorsko do dzisiaj staram się dbać o kondycję fizyczną, która pomaga w utrzymaniu samodyscypliny i pozwala odreagować codzienne problemy. Mój syn wiele lat uprawiał judo. Ja sam lubię wszelkie gry zespołowe, rekreacyjnie biegam i jeżdżę na nartach.
— Sport zawsze mi towarzyszył w życiu. Amatorsko do dzisiaj staram się dbać o kondycję fizyczną, która pomaga w utrzymaniu samodyscypliny i pozwala odreagować codzienne problemy. Mój syn wiele lat uprawiał judo. Ja sam lubię wszelkie gry zespołowe, rekreacyjnie biegam i jeżdżę na nartach.
— Warto reklamować się poprzez sport?
— Sport jest bardzo dobrym nośnikiem reklamowym i buduje zaufanie klientów do firmy. Trudno to zmierzyć i ocenić, ale niewątpliwie udział firmy w sporcie pozwala lepiej komunikować się z klientem i tworzy wzajemne porozumienie.
— Sport jest bardzo dobrym nośnikiem reklamowym i buduje zaufanie klientów do firmy. Trudno to zmierzyć i ocenić, ale niewątpliwie udział firmy w sporcie pozwala lepiej komunikować się z klientem i tworzy wzajemne porozumienie.
— Śledzi Pan występy elbląskich sportowców? Który sukces z ubiegłego roku utkwił Panu najbardziej w pamięci?
— Myślę, że elblążanie mają pewien niedosyt, jeżeli chodzi o gry zespołowe, ale bardzo dobre wyniki indywidualne osiągają zawodnicy sportów walki.
— Myślę, że elblążanie mają pewien niedosyt, jeżeli chodzi o gry zespołowe, ale bardzo dobre wyniki indywidualne osiągają zawodnicy sportów walki.
— Jak spółdzielnia radzi sobie w czasach kryzysu?
— Spółdzielnia od lat prowadzi wielokierunkową dzielność. Prowadzimy sprzedaż detaliczną w naszych sklepach Społem, jesteśmy uznanym producentem smacznego, wytwarzanego w sposób tradycyjny pieczywa oraz zarządzamy posiadanymi nieruchomościami. Ta dywersyfikacja działań pozwala osiągać stabilną sytuację finansową Spółdzielni.
— Spółdzielnia od lat prowadzi wielokierunkową dzielność. Prowadzimy sprzedaż detaliczną w naszych sklepach Społem, jesteśmy uznanym producentem smacznego, wytwarzanego w sposób tradycyjny pieczywa oraz zarządzamy posiadanymi nieruchomościami. Ta dywersyfikacja działań pozwala osiągać stabilną sytuację finansową Spółdzielni.
— Według niektórych ekonomistów druga połowa będzie lepsza dla polskiej gospodarki. Widać już tego jakieś oznaki?
— Niestabilna sytuacja na rynku pracy w Elblągu i okolicach powoduje ograniczenie konsumpcji. Narastają przeciętne zobowiązania mieszkańców. Sytuacja gospodarcza w kraju, moim zdaniem, nie przyniesie poprawy funkcjonowania firm i czeka nas wszystkich jeszcze wiele trudnych miesięcy.
— Niestabilna sytuacja na rynku pracy w Elblągu i okolicach powoduje ograniczenie konsumpcji. Narastają przeciętne zobowiązania mieszkańców. Sytuacja gospodarcza w kraju, moim zdaniem, nie przyniesie poprawy funkcjonowania firm i czeka nas wszystkich jeszcze wiele trudnych miesięcy.
— Jakie macie plany na najbliższą przyszłość?
— Te trudności nie zwalniają nas, a wręcz dopingują, do tworzenia lepszej oferty towarowej. Pracujemy nad poprawnością komunikacji z klientem. Systematycznie budujemy program lojalnościowy poparty szeregiem bardzo atrakcyjnych promocji na produkty znajdujące się w naszych sklepach. Znaczne środki finansowe przeznaczamy na dalsze prace modernizacyjne w placówkach detalicznych. Inwestujemy w nowoczesne wyposażenie, poprawiamy jakość i asortyment wytwarzanych prze nas produktów piekarskich. Szukamy możliwości pozyskania nowych, atrakcyjnych lokalizacji na placówki detaliczne.
— Te trudności nie zwalniają nas, a wręcz dopingują, do tworzenia lepszej oferty towarowej. Pracujemy nad poprawnością komunikacji z klientem. Systematycznie budujemy program lojalnościowy poparty szeregiem bardzo atrakcyjnych promocji na produkty znajdujące się w naszych sklepach. Znaczne środki finansowe przeznaczamy na dalsze prace modernizacyjne w placówkach detalicznych. Inwestujemy w nowoczesne wyposażenie, poprawiamy jakość i asortyment wytwarzanych prze nas produktów piekarskich. Szukamy możliwości pozyskania nowych, atrakcyjnych lokalizacji na placówki detaliczne.