EPEC uruchomił strefę klienta w internecie
2015-09-10 08:13:29(ost. akt: 2015-09-10 08:13:39)
Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej uruchomiło strefę klienta na swojej stronie internetowej. Będą przekazywane tam między innymi informacje dla inwestorów i zarządców nieruchomości, wyjaśnienia struktury cen ciepła, zapowiedzi dotyczące sezonu grzewczego i odpowiedzi na pytania od mieszkańców. Szczegóły wraz z możliwością przesyłania pytań mailowo na stronie internetowej firmy.
- Zbliżający się sezon grzewczy i rosnąca liczba pytań od inwestorów oraz zarządców nieruchomości to główny powód zmiany sposobu udzielania informacji przez naszą firmę. Chcemy, aby wszystkie aspekty działalności EPEC mogły być szczegółowo wyjaśnione w internetowej strefie klienta. Zapraszam do korzystania z adresu pytania@epec.elblag.pl i odwiedzin naszej strony internetowej - mówi Jacek Migdalski, dyrektor ds. eksploatacji system ciepłowniczego.
Najważniejsze i najczęściej powtarzające się pytania mieszkańców wraz z odpowiedziami EPEC będzie starał się publikować także na łamach lokalnych portali internetowych.
Strona www Strefy Klienta EPEC: Strefa Klienta EPEC
Kontakt do Strefy Klienta: pytania@epec.elblag.pl
Kontakt do Strefy Klienta: pytania@epec.elblag.pl
Źródło: Dziennik Elbląski
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zaloguj się lub wejdź przez