EPEC uruchomił strefę klienta w internecie

2015-09-10 08:13:29(ost. akt: 2015-09-10 08:13:39)
Większość procesów związanych z dostawą ciepła do naszych mieszkań jest w pełni zautomatyzowana i sterowana przez dystrybutora sieci

Większość procesów związanych z dostawą ciepła do naszych mieszkań jest w pełni zautomatyzowana i sterowana przez dystrybutora sieci

Autor zdjęcia: Michał Skroboszewski

Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej uruchomiło strefę klienta na swojej stronie internetowej. Będą przekazywane tam między innymi informacje dla inwestorów i zarządców nieruchomości, wyjaśnienia struktury cen ciepła, zapowiedzi dotyczące sezonu grzewczego i odpowiedzi na pytania od mieszkańców. Szczegóły wraz z możliwością przesyłania pytań mailowo na stronie internetowej firmy.
- Zbliżający się sezon grzewczy i rosnąca liczba pytań od inwestorów oraz zarządców nieruchomości to główny powód zmiany sposobu udzielania informacji przez naszą firmę. Chcemy, aby wszystkie aspekty działalności EPEC mogły być szczegółowo wyjaśnione w internetowej strefie klienta. Zapraszam do korzystania z adresu pytania@epec.elblag.pl i odwiedzin naszej strony internetowej - mówi Jacek Migdalski, dyrektor ds. eksploatacji system ciepłowniczego.

Najważniejsze i najczęściej powtarzające się pytania mieszkańców wraz z odpowiedziami EPEC będzie starał się publikować także na łamach lokalnych portali internetowych.

Strona www Strefy Klienta EPEC: Strefa Klienta EPEC
Kontakt do Strefy Klienta: pytania@epec.elblag.pl

Źródło: Dziennik Elbląski