Seniorzy zaliczyli Sarbinowo i Pelplin

2015-10-08 13:37:07(ost. akt: 2015-10-08 13:40:12)

Autor zdjęcia: Sylwester M. Jarkiewicz

Na początku października br. kilkunastu członków z terenowego Koła Emerytów Rencistów i Inwalidów wypoczywało w pięknym ośrodku rehabilitacyjnym w Sarbinowie.

Oprócz zajęć w SPA seniorzy zwiedzili najciekawsze miejsca w tej nadmorskiej okolicy. Ze swojego pobytu przysłali kilkadziesiąt zdjęć i tę oto - napisaną przez Jolantę Hirko żartobliwym nieco częstochowskim rymem - relację:

Gdy tu przybyliśmy, w hotelu Jawor się zatrzymaliśmy. Każdy pokój piękny dostał i tam pięć dni został. Tylko Ela nam się wyłamała i do chorego ojca z synem pojechała. Śniadania, obiady i kolacje, gimnastyka poranna na promenadzie, spacery, przejażdżki rowerem. Wieczorek taneczny, ognisko wieczorem, aerobik w basenie - wszystkiego nie wymienię. Gra w bingo też była, Iwonka z Basią nagrodę zdobyła - przejażdżka rowerem i masaż kamieniem. W Kołobrzegu też byliśmy. Krysieńkę na dializę zawieźliśmy. Sami miasto zwiedzaliśmy. W morze też wypłynęliśmy. Ale nas tam bujało, że niektórych śniadanie opuścić chciało...Sławek z Andrzejem nic sobie z tego nie robili - oni jeszcze kanapki wtrynili. Do Gąsek też pojechaliśmy, kawkę, przy latarni wypiłyśmy, Sławek, Zygmunt i Wiesia, schodów 231 pokonali i z samej góry do nas pomachali. Potem nam opowiadali, że z góry piękne widoki, a my na dole strasznie mali. Zdjęcia na plaży w Sarbinowie ostatniego dnia zrobiliśmy. Nad morzem, tam gdzie mewy i rybitwy. Jeszcze by się tu siedziało, z wielu rzeczy korzystało. Ale czas do domu wracać! Jeszcze tylko do Pelplina zajedziemy, jedną z pierwszych biblii obejrzymy i do domów powrócimy.

W drodze powrotnej z Sarbinowa seniorzy z suchaczańskiego KERiI zwiedzili jeszcze Bazylikę Katedralną Wniebowzięcia NMP.

Sylwester M. Jarkiewicz

Ten tekst napisał dziennikarz obywatelski. Więcej tekstów tego autora przeczytacie państwo na jego profilu: Suchacz