Zapłaciła 1100 złotych za rozmową z konsultantką w sprawie kredytu

2016-09-22 13:51:27(ost. akt: 2016-09-22 13:58:14)

Autor zdjęcia: archiwum policji

70-letnia elblążanka dostała sms-a z propozycją kredytową. Musiała tylko skontaktować się przez infolinię, by określić zdolność kredytową. 4-godzinna rozmowa została wyceniona przez operatora na ponad 1100 złotych.
Zdarzenie miało miejsce dwa dni temu w Elblągu. 70-latka otrzymała sms-a z ofertą udzielenia pożyczki pieniężnej w ramach atrakcyjnej promocyjnej oferty. Wystarczyło tylko zadzwonić pod numer podany w smsie, co kobieta uczyniła, myśląc, że jest to zwykły numer komórkowy. Okazał się jednak dość nietypowy, bo koszt za minutę połączenia przekraczał 4 złote. Elblążanka rozmawiała z konsultantką przez około… 4 godziny. Robiła przy tym przerwy, by chwilę odpocząć lub posilić się. Rozmowa z kredytową infolinią została przerwana automatycznie, gdy rachunek zamknął się kwotą 1100 złotych. 70-latka kredytu nie dostała, a otrzyma na pewno wysoki rachunek telefoniczny.

Policja apeluje do osób, które opiekują się starszymi osobami, o ostrzeganie ich przed takimi sytuacjami. Przed wykonaniem połączenia warto ustalić, jaka jest stawka za połączenie z numerem.

Źródło: Dziennik Elbląski

Komentarze (2) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. spoko #2071380 | 88.156.*.* 22 wrz 2016 19:29

    za często usuwacie komentarze

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) odpowiedz na ten komentarz

  2. res #2071115 | 176.97.*.* 22 wrz 2016 14:29

    4 godziny przez telefon ? O Matko

    Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)