“Legenda Północy”. Pierwsza ich kampania o tak szerokim zasięgu

2017-04-06 11:47:12(ost. akt: 2017-04-06 12:07:58)
Największa marka regionalna z Polski, która przez lata obecności na rynku stała się autentycznym symbolem polskiej Północy, w nowej kampanii sięga do historii i przypomina niemal 30 lokalnych legend. Jest to pierwsza w historii Specjala kampania o tak szerokim zasięgu.
Opowieści zebrane na północy Polski zostały zapisane w formie komiksów, dzięki czemu stały się atrakcyjne i przystępne, szczególnie dla młodszych konsumentów. Przywołując lokalne legendy, Specjal podkreśla swoje związki z tradycjami, regionem i ludźmi, którzy tu żyją. Dzięki kampanii “Legenda Północy” mogą oni przypomnieć sobie o historii miejsca, z którego pochodzą i poczuć dumę z lokalnych korzeni i swojej ulubionej marki.

Komiksy, filmy animowane i słuchowiska radiowe odkrywają przed mieszkańcami Pomorza, Warmii i Mazur oraz Kujaw historie, z których płynie to, co dla nich naprawdę ważne: honor, wolność, odwaga, charakter, przyjaźń. Legendy Specjala pojawiły się na billboardach, prasie, radiu, muralach, w kinach i w Internecie.

Legendarna kampania Specjala wystartowała na początku kwietnia 2017 r. Wszystkie legendy dostępne są na nowej stronie www.legendapolnocy.pl. Kolekcjonerzy, a szczególnie birofile docenią z pewnością limitowaną edycję Specjala z dziesięcioma legendami na puszkach butelkach.

Specjal Jasny Pełny powstał w 1978 r. Jest to marka piwa pochodząca z Browaru w Elblągu i sprzedawana jako marka regionalna na północy Polski. Znakomity i zawsze rozpoznawalny smak Specjala jest efektem zaangażowania i profesjonalizmu elbląskich piwowarów, którzy kontynuują tradycje browarnicze browaru założonego w 1872 r.

Grupa Żywiec w 2015 roku sprzedała 11,6 mln hektolitrów piwa warzonego w pięciu browarach, tj. w Warce, Elblągu, Leżajsku oraz Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu i Browarze Zamkowym Cieszyn. Grupa Żywiec jest jedyną spółką spośród największych producentów piwa w Polsce, notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, gdzie zadebiutowała 24.09.1991 r.

Źródło: Dziennik Elbląski