Czytelnicy piszą. "Nie zabierajcie nam PKO z dzielnicy"
2017-06-04 16:00:00(ost. akt: 2017-06-04 17:37:38)
Agencja PKO przy ul. Pionierskiej działa od 16 lat. Dla mieszkających w okolicy seniorów jest dużym ułatwieniem przy robieniu opłat.
"Prosimy o interwencję u właściwych władz, aby nie dopuścić do likwidacji placówki agencji PKO, znajdującej się przy ul. Pionierskiej 15. Placówka działa tu 16 lat i zawsze była chwalona przez klientów, szczególnie ludzi starszych, którzy bez trudu realizowali tu opłaty rachunków, a także mieli możliwość pobrania gotówki z lokalnego automatu.
Szczególnie tu sprawa doceniana jest przez ludzi starszych, gdyż bankomat znajduje się w pomieszczeniu, a nie na ulicy. Pobieranie pieniędzy z automatu ulicznego powoduje u ludzi starszych obawy, że mogą być napadnięci.
Młody personel obsługujący klientów był zawsze bardzo przychylny dla ludzi starszych, często pomagał wypełnić jakiś druk. Dlatego ludzie starsi proszą o interwencję w utrzymaniu tej placówki PKO. Dla tych ludzi jest to ważniejsze niż wszystkie imprezy prowadzone przez Uniwersytet Trzeciego Wieku."
O sprawę zapytaliśmy Centrum Prasowe PKO BP.
— Planowane zamknięcie agencji PKO Banku Polskiego w Elblągu przy ul. Pionierskiej wynika z podjętej decyzji biznesowej przez przedsiębiorcę, z którym Bank współpracuje — poinformowano nas.
PKO Bank Polski nie planuje w najbliższym czasie ponownego uruchomienia agencji w tej lokalizacji.
— W Elblągu jest 11 agencji, 4 oddziały oraz 12 bankomatów, czyli łącznie 27 miejsc obsługi klientów. Ponadto klienci banku mogą korzystać z systematycznie wzbogacanych usług bankowości elektronicznej, oferowanych pod marką iPKO oraz w ramach konta Inteligo, jak również z płatności mobilnych IKO — informuje Centrum Prasowe PKO Banku Polskiego.
daw
— Planowane zamknięcie agencji PKO Banku Polskiego w Elblągu przy ul. Pionierskiej wynika z podjętej decyzji biznesowej przez przedsiębiorcę, z którym Bank współpracuje — poinformowano nas.
PKO Bank Polski nie planuje w najbliższym czasie ponownego uruchomienia agencji w tej lokalizacji.
— W Elblągu jest 11 agencji, 4 oddziały oraz 12 bankomatów, czyli łącznie 27 miejsc obsługi klientów. Ponadto klienci banku mogą korzystać z systematycznie wzbogacanych usług bankowości elektronicznej, oferowanych pod marką iPKO oraz w ramach konta Inteligo, jak również z płatności mobilnych IKO — informuje Centrum Prasowe PKO Banku Polskiego.
daw
Źródło: Dziennik Elbląski
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zaloguj się lub wejdź przez