Z Elwingą do Krynicy Morskiej

2017-06-29 14:08:04(ost. akt: 2017-07-05 08:44:34)   Artykuł sponsorowany
Biuro Atrakcji Turystycznych Ilfing zaprasza wszystkich Elblążan i turystów odwiedzających Elbląg na wyjątkowe rejsy statkiem Elwinga na trasie ELBLĄG- KRYNICA MORSKA- ELBLĄG lub TOLKMICKO- KRYNICA MORSKA- TOLKMICKO.
W weekendy wypływamy o 8:15 z Elbląga (Bulwar Zygmunta Augusta). Płyniemy przez części przemysłowe i portowe nabrzeża rzeki Elbląg, po drodze przepływamy przez otwarty most pontonowy w Nowakowie, by przed samym wypłynięciem na wody Zalewu Wiślanego minąć rezerwat ornitologiczny „Zatoka Elbląska”. Po 2,5 godzinnym rejsie dobijamy do portu jachtowego w Krynicy Morskiej. W drogę powrotną do Elbląga z portu ruszamy o 17:00.

W pozostałe dni tygodnia wypływamy z Tolkmicka i przez 45 minut płyniemy po Zalewie Wiślanym do Krynicy Morskiej. Gwarantujemy, że widoki z górnego pokładu na krajobraz Mierzei Wiślanej, dmący w twarz wiatr i świeże, morskie powietrze warte są wyruszenia z nami w ten wyjątkowy rejs.

Statek Elwinga to ponad 90-letnia barka przekształcona w statek rejsowy- to jedyna taka jednostka pływająca po wodach śródlądowych. Elwingę dodatkowo wyróżnia kadłub, w którym zastosowano zapomnianą już technikę łączenia blach za pomocą nitowania. Składa się z dwóch pokładów- górnego widokowego oraz dolnego, ogrzewanego z częścią barowo-restauracyjną. Jako jedyni oferujemy zaplecze gastronomiczne, w którym nasi goście mogą skorzystać z pysznych śniadań i zestawów obiadowych, napić się dobrej kawy, a także piwa! Dla dzieci przygotowaliśmy na statku specjalny kącik zabaw.

Elwinga w rejs może zabrać do 110 pasażerów, bez problemu przyjmujemy na pokład zwierzęta czy rower.
TRASANORMALNYDZIECI 3-14 LAT
Elbląg-Krynica Morska-Elbląg65 zł45 zł
Tolkmicko-Krynica Morska-Tolkmicko3020

Bilety do kupienia na statku na lub na stronie: www.ilfing.pl

TRASAWYPŁYWAMYWRACAMY
ELBLĄG-KRYNICA MORSKA-ELBLĄG8:15 (jesteśmy w Krynicy o 10:45)17:00 (jesteśmy w Elblągu o 19:30)
TOLKMICKO-KRYNICA MORSKA-TOLKMICKO9:30 (jesteśmy w Krynicy o 10:15)17:00 (jesteśmy w Tolkmicku o 17:30)

Organizujemy rejsy grupowe. W razie jakichkolwiek pytań zadzwoń do nas: tel 55 611 66 99 lub napisz: e-maili: biuro@ilfing.pl