Kupiła przez internet telefon, wpłaciła pieniądze i... urwał się kontakt ze sprzedającym
2018-04-16 11:25:54(ost. akt: 2018-04-16 11:31:28)
Elbląscy policjanci podczas minionego weekendu odebrali zgłoszenie o niewywiązaniu się z umowy kupna-sprzedaży telefonu komórkowego. Kobieta zapłaciła 3 tys. zł za telefon, ale nie otrzymała zamówionego i opłaconego towaru.
Na elbląską policję zgłosiła się klientka jednego z internetowych sklepów. Jak relacjonowała, kupiła przez internet telefon i wpłaciła za niego 3 tysiące złotych.
— Zaraz po wpłaceniu pieniędzy urwał się kontakt ze sprzedającym. Do tej pory nie otrzymała ani telefonu ani zwrotu pieniędzy — informuje komisarz Krzysztof Nowacki, oficer prasowy Komendy Miejskiej Policji w Elblągu.
— Zaraz po wpłaceniu pieniędzy urwał się kontakt ze sprzedającym. Do tej pory nie otrzymała ani telefonu ani zwrotu pieniędzy — informuje komisarz Krzysztof Nowacki, oficer prasowy Komendy Miejskiej Policji w Elblągu.
Policjanci ostrzegają przed dokonywaniem transakcji obarczonych dużym ryzykiem oszustwa.
Także podczas minionego weekendu policja z Elbląga odebrała zgłoszenie od mężczyzny o kradzieży telefonu o wartości 300 zł, który pozostawił w widocznym miejscu w zaparkowanym i… otwartym samochodzie przy sklepowym parkingu przy ul. Rawskiej.
Elbląscy policjanci w czasie weekendu interweniowali 218 razy. Funkcjonariusze prewencji skontrolowali blisko 30 pojazdów i wylegitymowali 513 osób. Pozwoliło to na zatrzymanie 4 poszukiwanych. Do wytrzeźwienia przewieziono 27 nietrzeźwych. Policjanci z ruchu drogowego pracowali przy obsłudze 17 kolizji drogowych.
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zaloguj się lub wejdź przez