PREZYDENT MIASTA ELBLĄGA OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKO DYREKTORA CENTRUM SZTUKI GALERIA EL W ELBLĄG

2021-05-19 10:06:04(ost. akt: 2021-05-19 14:27:13)   Artykuł sponsorowany
1. Kryteria obowiązkowe wyboru kandydata:
1) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku związanym z architekturą, historią sztuki lub w ramach studiów artystycznych,
2) udokumentowany 5 letni staż pracy, w tym – 2 letni staż pracy na stanowiskach kierowniczych w instytucjach kultury lub organizacjach i podmiotach związanych z działalnością kulturalną lub
5-letni okres prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie wystawiennictwa lub sztuk plastycznych i wizualnych,
3) znajomość problematyki będącej przedmiotem działalności Centrum Sztuki Galeria EL w Elblągu oraz zjawisk w szeroko pojętej kulturze, w tym w szczególności w zakresie sztuk wizualnych,
4) znajomość przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania instytucji kultury, zarówno branżowych, jak i finansowych,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym,
6) posiadanie pełni zdolności do czynności prawnych,
7) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślne i niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 289),
8) posiadanie predyspozycji menadżerskich i umiejętności kierowania zespołem.

2. Wymagania dodatkowe:
1) ukończenie kursów bądź studiów podyplomowych z zakresu prowadzenia działalności kulturalnej bądź organizacji i zarządzania,
2) znajomość co najmniej jednego języka obcego w stopniu komunikatywnym,
3) znajomość przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania instytucji kultury i finansów publicznych,
4) ukończone podyplomowe studia, kursy, szkolenia związane z zarządzaniem kulturą, zasobami ludzkimi, i/lub wystawiennictwem,
5) znajomość przepisów prawa dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego,
6) znajomość przepisów prawa dotyczących zamówień publicznych, zagadnień z zakresu finansów publicznych i prawa pracy,
7) znajomość zagadnień związanych z pozyskiwaniem i wydatkowaniem funduszy pozabudżetowych oraz środków z UE.

3. Dokumenty wymagane od kandydatów :
1) pisemne zgłoszenie się do konkursu z motywacją kandydowania na stanowisko dyrektora Centrum Sztuki Galeria EL w Elblągu,
2) autorską koncepcję programową, organizacyjną i finansową, dotyczącą zarządzania Centrum Sztuki Galerią EL w Elblągu, uwzględniającą warunki organizacyjno-finansowe instytucji, zawierającą:
a. ramowy program działalności instytucji na 5 lat,
b. plan gospodarowania środkami finansowymi (w tym pozyskanymi z innych źródeł zewnętrznych),
c. opis efektywnego wykorzystania bazy lokalowej i zasobów Centrum Sztuki Galeria EL,
d. plan współpracy z samorządami terytorialnymi Województwa Warmińsko-Mazurskiego oraz innymi podmiotami ze sfery publicznej i niepublicznej, w tym z organizacjami pozarządowymi,
3) kwestionariusz osobowy z fotografią,
4) życiorys zawodowy,
5) kopie dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz innych dokumentów, potwierdzających posiadane doświadczenie i kwalifikacje,
6) kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy potwierdzające co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 2-letni staż pracy na stanowiskach kierowniczych w instytucjach kultury lub organizacjach i podmiotach związanych z działalnością kulturalną lub dokumenty poświadczające co najmniej 5-letni okres prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie wystawiennictwa lub sztuk plastycznych i wizualnych,
7) rekomendacje od osób fizycznych lub prawnych, bezpośrednio związanych z działalnością kulturalną,
8) zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na stanowisku kierowniczym (wystawione nie wcześniej niż miesiąc przed złożeniem oferty przez specjalistę z zakresu medycyny pracy),
9) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
10) oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
11) oświadczenie, ze kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych, związanych z dysponowaniem środkami publicznymi o których mowa w art. 31 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 roku o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 289),
12) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Zgodnie z art. 9 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 2016 r., str. 1, sprost. Dz. Urz. UE. L 127 z 2018, str. 2) – (w skrócie „RODO”), na potrzeby postępowania konkursowego.

4. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym
i dopiskiem na kopercie: „Konkurs na stanowisko Dyrektora Centrum Sztuki Galeria EL w Elblągu” do Departamentu Promocji Kultury i Turystyki Urzędu Miejskiego w Elblągu ul. Stary Rynek 25, 82-300 Elbląg w terminie do 20 sierpnia 2021 r.
5. W przypadku ofert przesyłanych pocztą decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Elblągu. (Uwaga: nie decyduje data stempla pocztowego).
6. O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
7. Ogłoszenie konkursu, wraz z kwestionariuszem osobowym do pobrania na stronie www.umelblag.pl w zakładce BIP » Urząd Miejski » Oferty pracy » Konkursy na stanowiska
8. Informacje dot. warunków organizacyjno – finansowych działalności Centrum Sztuki Galeria El uzyskać można w Departamencie Promocji Kultury i Turystyki Urzędu Miejskiego w Elblągu pod nr tel. 055/ 239 34 65 lub mailowo: dpkit@umelblag.pl ).
1) Rozpatrzenie ofert nastąpi do 15 września 2021 r.