Dostał rachunek za prąd za dwa miesiące. "O mało zawału nie miałem"

2016-03-03 07:00:00(ost. akt: 2016-03-02 23:10:54)

Autor zdjęcia: Arkadiusz Kolpert

Na rachunek za prąd czekał ponad dwa miesiące. Gdy wreszcie go otrzymał, nie mógł uwierzyć własnym oczom. Mówi, że o mało nie dostał zawału. Energa wyliczyła 76-letniemu panu Ryszardowi z Elbląga, że ma zapłacić prawie 1300 złotych!
Pan Ryszard, mieszkaniec ul. Grottgera w Elblągu, zapewnia, że nie ma możliwości, żeby zużył takie ilości prądu. 76-letni mężczyzna mieszka samotnie, żona zmarła kilka lat temu. Do tego ma taryfę nocną. Prądu wcześniej nie zużywał zbyt wiele, o czym świadczą m.in. poprzednie faktury. Nigdy wcześniej nie zdarzyło mu się także, żeby otrzymać tak wysoki, jak teraz, rachunek.
— Nie wiem, jakim cudem mógłby zużyć tyle prądu. Dotychczasowe najwyższe rachunki sięgały maksymalnie 150 zł miesięcznie — mówi zdenerwowany mężczyzna.


Komentarze (60) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. ojoj #1945018 | 37.128.*.* 3 mar 2016 07:23

    Coraz częsciej słyszę o takich przypadkach.Każdego z nas to może spotkać. Co robić , jak się bronić ?

    Ocena komentarza: warty uwagi (23) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

    1. gość #1945175 | 193.243.*.* 3 mar 2016 10:31

      No jak Energa pozwalniała wykwalifikowanych pracowników, a zatrudnia ludzi z łapanki przez biura tymczasowej pracy to co się dziwić że taki syf.

      Ocena komentarza: warty uwagi (13) odpowiedz na ten komentarz

    2. Ryszard/1945 Olsztyn #1945213 | 81.190.*.* 3 mar 2016 11:23

      Dodam jeszcze że od ostatniego rachunku do którego nie miałem uwag zmieniłem w mieszkaniu wszystkie urządzenia świetlne na ledy i to z górnej półki to by świadczyło że dostawca chce wyjść na swoje zysk ponad wszystko no chyba że te ledy to jakaś ściema lae mimo wszystko tak jak w moim przypadku tak wzrost to ewidentna ściema operatora. Kłania się urząd kontroli konsumenta polecam dokładną kontrolę tylko wysłać fachowców co są obeznani i dojdą w czym jast ew. szwindel.

      Ocena komentarza: warty uwagi (11) odpowiedz na ten komentarz

    3. jolka #1945239 | 178.36.*.* 3 mar 2016 11:57

      no i się zaczyna; ludzie czekają już 4 miesiąc na nowa fv a oni nawet nic nie powiedzą; można pisać, dzwonić i nic; wiele osób otrzymuje zawyżone rachunki i muszą się wykłócać o swoje pieniądze; to jest skandaliczne zachowanie firmy ENERGA; dobrze, że zaczynaja pisać o tym to jest szansa na pozytwne załatwienie sprawy; ktoś wie co tam się dzieje? sami ustalili fv za 2 miesiące a teraz nie przysyłają rachunków....

      Ocena komentarza: warty uwagi (10) odpowiedz na ten komentarz

    4. po #1945621 | 78.88.*.* 3 mar 2016 18:15

      Czy redakcja może się bliżej zajac ta sprawą,bo to niemozliwoscia sa takie wysokie rachunki.

      Ocena komentarza: warty uwagi (9) odpowiedz na ten komentarz

    Pokaż wszystkie komentarze (60)